Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • All
  • Advertising
  • AI
  • API
  • Blockchain
  • Change
  • Development
  • digitalisation
  • Future
  • Growth
  • Internet
  • Itseapu
  • Johtaminen
  • Kasvu
  • Kehittäminen
  • Leadership
  • Lean
  • Lohkoketju
  • Markkinointi
  • Muutos
  • Muutosjohtaminen
  • Myynti
  • Process
  • Prosessi
  • RPA
  • Sales
  • Secrets
  • Self-help
  • Selling
  • Social Media
  • Startup
  • Strategia
  • Strategy
  • Tekoäly
  • Tennis
  • Thinking
  • Tulevaisuus
  • Voittaminen

Credible 

Kirjan pääviesti on, että menestyvissä organisaatioissa johtajien on oltava asiantuntijoita ja kirjan tavoite on korostaa asiantuntijajohtajuuden tärkeyttä esittelemällä sitä tukevia tutkimustuloksia.

Strategiakirja 

Kirjan tavoite on madaltaa kynnystä tehdä strategiatyötä ja kannustaa miettimään, miten yritys voi välttää vääjäämättömän (konkurssi) ja lykkäämään omaa henkilökohtaista epäonnistumista.

Winning of Purpose 

Kirjan pääviesti on siirtyminen "asiakaskapitalismiin" eli yritysten keskittymiseen asiakaslähtöisyyteen ja asiakkaiden elämän rikastamiseen. Kirja pyrkii opettamaan yritysjohtajille ja sijoittajille, miten menestyä tässä asiakaslähtöisessä maailmassa. Tavoitteena on siis auttaa yrityksiä siirtymään "asiakaskapitalismiin."

The Case for Good Jobs 

Pako keskikinkertaisuudesta! Nyt on käsillä kirja joka lupaa pakomatkan keskinkertaisuudesta. Ja todella, niin saattaa olla. Ainakin erilainen kirja!

Right Kind of Wrong 

Puhuminen ja keskustelu virheistä on parhautta. Sekä melkein ainoa ja tärkein oppi tästä kirjasta, koska puhuminen jäsentää virhettä sekä helpottaa olotilaa. Kirja korostaa epäonnistumisen kehystämisen tärkeyttä ja kykyä oppia siitä.

Interconnected Realities 

Kirjan pääviesti on, että uusi teknologia on menestyksekäs, jos ratkaisee jonkin ongelman maksamatta liikaa.

Digimarkkinoijan käsikirja 

Kirjan keskeiset opit ammennetaan verkkoliikenteen, eli kävijöiden hankkimiseen internetissä. Kirja tarjoaa kaksi hyvin käytännönläheistä vaihtoehtoa: Halvat eli ilmaiset keinot. Maksulliset eli investointikeinot.

Valitse myynnin kasvu 

Kirjan idea on de-mystifioida myyntityö, pilkkoa se osasuorituksiksi sekä sanoa mikä on vähimmäisvaatimus mille tahansa myyntiorganisaatiolle. Siis minimivaatimukset löytyvät kirjan sivuilta.

Rewired 

Kirjan tavoite on toimia reseptikirjana kaikkeen digitaaliseen ja keinoälyyn liittyvässä muutoksessa.

Mintzberg: Understanding Organizations – finally 

Haluaisitko, että yrityksesi toimii kuin siilomainen organisaatiokaavio vai kuin juokseva koira, jonka kaikki ruumiinosat liikkuvat yhtä aikaa? Tai haluaisitko, että työtekijöistäsi puhuttaisiin sekä ylin johto että alin johto? Vai haluatko, että myyjät puhuvat vain myyjien kanssa ja tuotepäälliköt vain tuotepäälliköiden kanssa?